Yleistä

Tuotteilla on 14 pv:n vaihto- ja palalutusoikeus. Tuotteet on palautettava avaamattomissa pakkauksissa ja käyttämättöminä.

Elintarvikkeilla, kasveilla ja muilla pilaantuvilla tuotteilla, digitaalisilla tuotteilla, lehdillä ja kirjoilla, lahjakorteilla ja hygieniatuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.

Osittainen hyvitys voi tulla kyseeseen tuotteissa, joissa on selvästi havaittavissa käytön jälkiä, tai virhe taikka puute johtuu meistä. Palautukseen on aina liitettävä ostokuitti.

Hyvitys

Kun olemme vastaaottaneet palautuksen, ilmoitamme hyvityksen maksamisesta, sekä mahdollisesta hyvityksen hylkäämisen perusteesta. Mikäli olet oikeutettu hyvitykseen, suoritus tehdään alkuperäisen maksutavan mukaisesti joko käytetylle maksukortille tai pankkitilille 30 päivän kuluessa palauttamisesta.

Puuttuva hyvitys

Tarkista ensi pankkitilisi, ota yhteyttä korttisi myöntäneeseen rahalaitokseen. Suoritus voi viipyä matkalla monestakin syystä. Mikäli kaikki pitäisi olla kunnossa, mutta raha ei ole palautunut, ota yhteyttä meihin

{email address}.

Alennustuotteet

Alennustuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta

Vaihto

Vaihdamme vain tuotteet, joissa on selvästi virhe. Lähetä viesti {email address} ja vaihdettava tuote {physical address}.

Lahjat

Lahjojen palautuksessa hyvitämme lahjan arvoa vastaavan summan. Jos lahja toimitettiin lahjan maksajalle myöhempää luovutusta varten, lähetämme palautuksen lahjan antajalle.

Palautusten lähetys

Lähetä palautuksesi osoitteella: {physical address}.

Palautuskustannuksesta vastaa tuotteen lähettäjä, palautuskustannusta ei korvata. Mikäli olet oikeutettu toimituskuluja suurempaan rahapalautukseen, palautuksen kustannus voidaan vähentää korvattavasta summasta. Emme vastaa palautettavien tuotteiden toimituksista, joten arvokkaampien tuotteiden palautuksissa suosittelemme seurantakoodin käyttöä lähetyksissä, tai lähetysten vakuuttamista.

Tarvitsetko apua?

Ota yhteyttä {email} palautuksia ja vaihtoja koskevissa kysymyksissä.